Մեծահասակները կես ժամ նայում են այս օրինակին և լուծում չեն գտնում: Դեռ հիշու՞մ եք դպրոցական դասընթացների մաթեմատիկան

Դպրոցականները պարբերաբար լուծում են նման խնդիրներ, հետևաբար նրանք ակնթարթորեն յուրացնելու են այսօրվա օրինակը:

Նրանք չեն շփոթվում փակագծերի կամ նշանների հետ կատարվող գործողությունը, որքան էլ դրանք բարդ լինեն:

Մինչդեռ մեծահասակները հաճախ շփոթվում են, նրանք հիմնովին մոռացել են դպրոցական ծրագիրը:

Ցավալի է, մաթեմատիկան տրամաբանության թագուհի է, ուղեղի մարզումը լավագույնն է, որ կարող ենք անել ինքներս մեզ համար:

Նայեք օրինակին:

Մեծահասակները կես ժամ նայում են այս օրինակին և լուծում չեն գտնում: Դեռ հիշու՞մ եք դպրոցական դասընթացների մաթեմատիկան

Այստեղ կա բաժանում և բազմապատկում, նույնիսկ փակագծերում պետք է նայել:

Բայց երեխայի համար, ձեր սեփական, օրինակը պարզ կթվա:

Եվ դուք պատրաստվում եք ստուգել այն խնդրագրքում, չե՞ք ամաչում:

Գուցե հիշե՞նք մաթեմատիկայի հիմունքները, վերլուծե՞նք այն:

Դրանք օգտակար են ոչ միայն մաթեմատիկայի համար:

Եկեք լուծենք։

  • Մենք գործ ունենք համարիչի հետ, սա այմ ամենն է, ինչ բաժանման գծից վեր է: Սկզբում փակագծերը, դրանում հանելուց հետո մնում է երկու։ Այժմ իրար հաջորդող գործողություններ. 36 -ը բաժանեք երեքի, կլինի 12 -ի, փակագծերից բազմապատկեք երկուսի վրա, կստանանք 24:
  • Ստացված համարիչը բաժանիր հայտարարի վրա (բաժանարար գծի տակ) և ստացի՛ր պահանջվող չորսը:

Դե, ոչինչ չեք խառնել չէ՞:

Դե ուրեմն փորձեք նախ ազատվել հայտարարից, քանի որ այն լուծելու երկու տարբերակ ունի։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ