5 մթերք, որոնք այրում են ճարպը

Դիետոլոգները պնդում են, որ գոյություն ունեն մի շարք մթերքներ, որոնք օգնում են պայքարելու ճարպակալման դեմ:

1. Թուրինջ: 

Եթե ամեն օր պարբերաբար ուտեք 150 գրամ թուրինջ, ապա միջինը երկու շաբաթում կարելի է նիհարել երկու կիլոգրամ:

2. Կանաչ թեյ: 

Ասիացի դիետոլոգները խորհուրդ են տալիս օրական 4 բաժակ կանաչ թեյ խմել, թեյը այրում է ճարպերը:

3. Կծու սննդամթերք: 

Օգտագործեք կծու համեմունքներ՝ սև աղացած պղպեղ, մանանեխ, ծովաբողկ:

4. Անյուղ կաթնամթերք: 

Դրանք ավելացնում են կալցիտրիոլ հորմոնը, որը ստիպում է բջիջներին շատ ճարպ այրել:

5. Դարչին: 

Օրական մեկ գդալ դարչինը նվազեցնում է արյան մեջ շաքարի քանակը և կանխում ածխաջրերի վերածումը ճարպի:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ԱՅՍ ՎԵԲ ԿԱՅՔԻՑ ԱՐԳԵԼՎՈՒՄ Է ՊԱՏՃԵՆԵԼ ՆՅՈՒԹԵՐԸ

Загрузка ...