Դպրոցական ծրագիրը մեզ այնքան պարզ էր թվում, բայց մենք մեծացանք և հիմարացանք: Չե՞ք հավատում։ Փորձեք լուծել երրորդ դասարանի օրինակը

Մենք բոլորս անցել ենք մաթեմատիկա։

Ինչ -որ մեկը հորանջել է և կողքի պատուհանին նայել` զանգի ակնկալիքով, ինչ-որ մեկին հաջողվում էր համբերությամբ պատճենել թվերը գրատախտակից: Կային նաև երջանիկներ, ովքեր սիրում էին սովորել:

Դպրոցական ծրագիրը մեզ այնքան պարզ էր թվում, բայց մենք մեծացանք և հիմարացանք: Չե՞ք հավատում։ Փորձեք լուծել երրորդ դասարանի օրինակը

Բայց արդյունքը նույնն է։ Մենք մեծացել ենք և վաղուց մոռացել ենք, թե ինչ էին ասում այնտեղ երկրորդ դասարանում կամ երրորդում:

Մեծահասակները միայն ձևացնում են, թե երեխաներից ավելի խելացի են, իրականում նրանք երկրորդ դասարանցիներից էլ ավելի վատ ձևով շփոթում են գործողությունների կարգը:

Ահա մի օրինակ` ամենատարրական։ Բայց եթե միայն իմանայիք, թե քանի լուծում են առաջարկում մեծահասակ ուսանողները դրա վերաբերյալ:

Ոչ, միայն մեկ լուծում կա, եկեք գտնենք այն:

Առաջին հերթին, մենք գործողությունը կատարում ենք փակագծերում, 11 -ից հանում ենք յոթը և ստանում 4

Եթե ​​փակագծերի կողքին կա առանց նշանի թվանշան, ապա ենթադրվում է բազմապատկում: Բայց մենք հիմա բաժանում ենք, թե՞ բազմապատկում։

Իհարկե, մենք գործողությունները կատարում ենք հերթականությամբ, քանի որ բաժանումն ու բազմապատկումը համարժեք են:

Այսպիսով, 24: 3 = 8

8×4 = 32

Սա օրինակի միակ հնարավոր լուծումն է: Եթե ​​այլ արդյունքի եք հասնում, ինչ -որ տեղ խառնել եք ընթացակարգը։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ