Արևելյան դիետա: Նվազագույնը 4 կգ` 10 օրվա ընթացքում. Տեսեք, թե որքան նիհարիկ են ասիական կանայք

fithacker- ը վստահեցնում է` այս սննդակարգին հետևելով` 10 օրվա ընթացքում կարող եք հեշտությամբ կորցնել 4 կգ:

Խմեք անսահմանափակ քանակությամբ հեղուկ: Դուք կարող եք կրկնել այս սննդակարգը 3-4 ամիս հետո:

Եվ հիշեք, որ ճապոներեն ասած` չպետք է ուտել, այլ «կտցահարել»։

Նվազեցրեք սովորական չափաբաժինը 1/5-ով և սկսեք դանդաղորեն սնունդ վերցնել` մտածելով որևէ հաճելի բանի մասին։

Դիետայի սննդակարգը:

Ժամը 8։00 — մի բաժակ սուրճ կամ թեյ` մի կտոր շաքարով:

Ժամը 11։00 — խաշած ձու և 8 հատ սալորաչիր կամ թարմ սալոր:

Ժամը 14։00 — 200 գ եփած միս (կամ կաթնային երշիկեղեն) և 100 գ կաղամբի կամ գազարի գարնիր, խնձոր կամ նարինջ։

Ժամը 17։00 — 30 գրամ պանիր, նարինջ կամ խնձոր:

Ժամը 20։00 — մի բաժակ մածուն կամ կեֆիր

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին: