Դիետա, որն ընդմիշտ կազատի ձեզ ավելորդ քաշից։ Արդյունքները երաշխավորված են

fithacker-ը ձեզ է առաջարկում մի դիետա, որը շատ հեշտ է կիրառել։ Այն հիանալի արդյունք է տալիս։

Օրվա առաջին կեսը (մինչև ժամը 12-ը)

1. 1-2 բաժակ տաք ջուր: Դուք կարող եք ավելացնել կիտրոն մեղրով կամ եղեսպակով: Ջուրը մաքրում է մարմինը լորձից և տոքսիններից։

2. Մրգեր կամ մրգահյութ (ջուր խմելուց կես ժամ հետո) Թթու պտուղները հարմար են մեկ արյան տիպի համար, մյուսի համար` քաղցր մրգերը: Ոմանք կարող են իրենց թույլ տալ ցիտրուսային մրգեր, մյուսները` միայն խնձոր կամ արքայախնձոր: Ընտրեք ինքներդ: Կարևորը` սիրած մրգերը հաճույքով ուտելն է: Չի կարելի սեխի և բանանի հետ որևէ բան խառնել:

3. Հացահատիկային շիլա կամ տարեկանի հաց` կանաչեղենով: Հացահատիկի ընտրությունը քոնն է: Կարող եք ընտրել (ավելի լավ է` արյան խմբով) ըստ ընդունելիության կամ ըստ անհրաժեշտության: Դուք կարող եք մի փոքր յոդացված աղ լցնել։ Եփել կամ միայն թրջել ջրով։

Կեսօրից հետո (մինչև երեկոյան 4-ը)

1. Կանաչ թեյ ենք խմում անանուխով: Ընդունում ենք B, A և E խմբերի վիտամիններ: Կես ժամ հետո ճաշում ենք

2. Հավ (կամ ոչ յուղոտ միս, կամ այլ թռչնամիս, կամ ձուկ, ձու կամ այլ ծովամթերք, կամ սունկ, կամ հատիկավորներ, կամ լոբի, կամ սոյա կամ ընկույզ)

3. Բուսական աղցան: Ընտրեք բանջարեղեն, որը հենց ձեզ համար է: Աղցանը համեմեք ձիթապտղի կամ արևածաղկի ձեթով, կամ խնձորի քացախով (մի քանի կաթիլ), կամ բնական մածունով կամ կիտրոնի հյութով: Ամեն անգամ փոխեք բանջարեղենը և համեմունքը: Մի կրկնեք: Չափը կարող է լինել ոչ խելամիտ

Երեկո (մինչև երեկոյան ժամը 7-ը)

1. Մենք խմում ենք բուսական թեյ` 1 ճաշի գդալ մեղրով: Մի մոռացեք վիտամիններ ընդունել

Մեկ ժամ անց:

2. Կեֆիր (1 -3 բաժակ) կամ բնական մածուն, կամ ցանկացած թթու-կաթնամթերք: Ցանկության դեպքում կեֆիրում ավելացրեք չորացրած ծիրանի կտորներ: