Գեղեցկության 4 հակաթրենդներ. Ո՞րն է վատ ճաշակը կոսմետոլոգիայում

Գեղեցկությունն, իհարկե, սարսափելի ուժ է:

Գեղեցիկ լինելու ցանկությունը երբեմն վերածվում է իսկական մոլուցքի` ինքդ քեզ վերածնելու միտումով:

Կանայք գործում են սկզբունքով. «Ես կհագնեմ ամեն լավը միանգամից, բայց ոչ հագուստով, այլև դեմքով:

Ամեն ինչ, ինչը թրենդ է` մենք անում ենք:

Ցանկացած բան, որը տևական ժամանակ դուրս է եկել տենդենցից, մենք դա անում ենք ամեն դեպքում, որովհետև գաղափար էլ չունենք, որ ուրիշ ոչ ոք այդպես չի անում։

Այսպիսով, ո՞րն է այսօր վատ տոնը կոսմետոլոգիայում:

Գեղեցկության 4 հակաթրենդներ. Ո՞րն է վատ ճաշակը կոսմետոլոգիայում

Մեծ հյութալի շրթունքները կամ, ինչպես ժողովուրդն է ասում` «սուլիչ»: Նախկինում միտում էր, բայց այլևս արդիական չէ: Նորաձևության մեջ են ներդաշնակ չափսերը, որոնք կապված են դեմքի համամասնությունների հետ:

Խոշոր այտեր` ի շնորհիվ Անջելինա Ջոլիի «Մալիֆիսենտա» կերպարի։ Բայց դա այլևս արդիական չէ:

Մահացու սառեցված, ինչպես մումիա, դեմքեր: Դրանք տենդենց էին, բայց այժմ դրանք առաջացնում են միայն հարուստ ալկոհոլիկների հետ ասոցիացիաներ:

«Սուր կզակ»: Գել լցված քիթշրթունքային ծալքեր: Եվ կզակը նման է թուր ձկան:

Ներդաշնակ բնականությունն այժմ նորաձևության մեջ է: Ոչ մի ավելորդ դոզայով մեծացրած շրթունքներ, այտոսկրեր և դեմքը հեղեղած բոտոքս։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին: