16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Ամեն տարի կատաղի մրցակցությունը ընկերություններին ստիպում է գնալ նոր հնարքների, գտնել հավանական հաճախորդին հետաքրքրելու նոր եղանակներ: Եվ հաճախ մեթոդները գնորդի տեսանկյունից կարող են ամբողջովին անարդարացի լինել: Համաձայն եմ, տհաճ է ապրանք գնել ՝ հույսը դնելով մի բանի վրա, բայց իրականում ձեռք բերելով բոլորովին այլ բան: Եվ դա կարող է լինել և չափը, որակը և բովանդակությունը:

Դուք նույնպես կարծո՞ւմ էիք, որ դա մեկ ռոլլ է լինելու

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Կտրվածքը նախատեսված է հաճախորդներին վստահություն ներշնչելու համար

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Հիասթափությունը բավական արագ եկավ

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Բավական հնարամիտ է, որպեսզի մարդուն դրդի գնել ընկերության բրոշյուրը: Նախագծված է շատ հետաքրքիր

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Նրանք չգիտե՞ն, որ նման բուտերբրոդ է ստացվել

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Իսկ դուք չափե՞լ եք այն ապրանքները, որոնք ասում են, որ դրանք կրկնապատկվել են: Կամ գոնե դիտել եք քաշը

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Ո՞րն է ավելացված «XL» համադրության խորը իմաստը

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Գովազդի մեջ, ինչպես պայմանագրում, ամենահետաքրքիրը փոքր ձեռագրով գրվածն է

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Իսկ ես այնպես էի ուզում բալով լցոնած կարկանդակ

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Երբ ապրանքի փաթեթավորման վրա ավելի շատ են մտածել, քան…

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Համեղ է խոզապուխտը սենդվիչի մեջ դնելը։ Արդեն իսկ հաջող վաճառքի կեսն է

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Ի՞նչ պատրաստել այդքան պլաստիլինից

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Լավ է, որ շրջեցի այս ու այն կողմ նախքան գնելը

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Ի՞նչ իմաստ ունի մանկական պիտակների այսպիսի մատուցումը

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Ի՞նչ կլինի, եթե կողքին դնեք այս սրվակը, որը խոստանում է 25% նվեր: Ֆա նույնիսկ վերջին գնածից էլ է փոքր

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Նորից փաթեթավորումը պարունակությունից շատ է

16 օրինակ, երբ արտադրողները որոշեցին պարտադրել ցանկալին որպես իրականություն իսկ գնորդները նրանց բացահայտեցին

Մարկետինգը տարեցտարի ավելի ու ավելի հնարամիտ է դառնում, ինչը նշանակում է, որ գնորդները պետք է ավելի զգույշ լինեն, որպեսզի չխաբվեն: Հակառակ դեպքում՝ հումորի զգացումը ձեզ օգնական։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին: