Գիտնականները բացատրել են, թե ինչպես է կարելի ուտել երեկոյան վեցից հետո և չգիրանալ

Ալաբամայի համալսարանի գենետիկների և սննդաբանների իրականացրած հետազոտությունը կարող է փրկություն դառնալ նրանց համար, ովքեր ուզում են նիհարել, բայց չեն կարողանում սննդակարգին հետևել։

Հետազոտողները պարզել են, որ չափավոր յուղոտ սնունդ կարելի է օգտագործել ցանկացած քանակությամբ, իսկ սկսել ուտելը կարելի է գիշերվա երեքից։

Գիտնականները բացատրել են, թե ինչպես է կարելի ուտել երեկոյան վեցից հետո և չգիրանալ

Սնվելու նման սխեման թույլ է տալիս կարգավորել ցիրկադային ռիթմերը և օրգանիզմում կանոնավորել նյութափոխանակությունը։

Գիտնականները նշում են, որ նման սննդակարգը թույլ է տալիս կարգավորել հորմոնալ ֆոնը և նվազեցնել սթրեսի հորմոնի՝ կորտիզոլի արտադրությունը։

Գիտնականները բացատրել են, թե ինչպես է կարելի ուտել երեկոյան վեցից հետո և չգիրանալ

Ընդ որում, մանրահաճախ սնունդը՝ առավոտյան 8—ին հագեցած նախաճաշով և 17:30–ին՝ ընթրիքով, երկու–երեք ամսից կօգնի ամբողջովին ազատվել գիշերային սնունդից և երեկոյան վեցից հետո սնվելու ցանկությունից։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ