Հալեցրեք ավելորդ ճարպերը 8 շաբաթում. Կայուն արդյունք՝ առանց հին քաշը վերականգնելու էֆեկտի

Այս ըմպելիքների մեջ մտնող ճարպերը հալեցնող մթերքների շնորհիվ դուք կարագացնեք նյութափոխանակության գործընթացը:

Հալեցրեք ավելորդ ճարպերը 8 շաբաթում. Կայուն արդյունք՝ առանց հին քաշը վերականգնելու էֆեկտի

Սմուզիները նաև փակում են ախորժակը, երկար ժամանակ հագեցածության զգացում են պարգևում:

Նիհարեցնող սմուզիներ

Հալեցրեք ավելորդ ճարպերը 8 շաբաթում. Կայուն արդյունք՝ առանց հին քաշը վերականգնելու էֆեկտի

Ուղղակի լցրեք բոլոր բաղադրիչները բլենդերի մեջ և վայելեք հիանալի համը: Խմեք մեկ բաժակ սմուզի նախաճաշին կամ ընթրիքին:

Տանձ և բանան

Մաքրեք և կտրատեք երկու տանձ և երկու բանան: Գցեք կտորները բլենդերի մեջ, ավելացրեք 400 մլ կեֆիր, 20գրամ պնդուկ, մի պտղունց դարչին և աղացով մանրացրած 4 ճաշի գդալ կտավատի սերմ:

Խնձոր և վարունգ

½ բաժակ պնդուկը, մի ճյուղ թարմ անանուխը, 2 կտրատած վարունգը, 2 կտրատած թթվաշ խնձորը, 4 նեխուրի ցողունները, 2-3 ճաշի գդալ կիտրոնի հյութը և 2 բաժակ ջուրը լցրեք բլենդերի մեջ և հարեք:

Նարինջ և բանան

2 բաժակ ջուր, 2 բանան, 1 բաժակ կիտրոնի հյութ, մի պտղունց աղացած կոճապղպեղ, մի պտղունց դարչին, 2 մաքրած նարինջ, 50 գրամ նուշ – ամենահամեղ սմուզիի բաղադրիչները:

Գրեյպֆրուտ և նարինջ

Բլենդերի մեջ լցրեք մաքրած 2 նարնջ, 2 գրեյպֆրուտ, 2 բանան և 2 բաժակ ջուր: Հարեք այս ամենը և վայելեք:

Խնձոր և նեխուր

2 խնձոր, 4 նեխուրի ցողուն, 2 բաժակ ջուր, 4 ճաշի գդալ կտավատի սերմ, մի պտղունց կոճապղպեղ – ամենաթարմացնող սմուզիի համար անհրաժեշտ մթերքները:

Հապալաս և անանաս

Սմուզի իսկական գուրմանների համար. 2 բաժակ հապալաս, 100 գրամ անանաս, 400 մլ կեֆիր, 30 գրամ նուշ:

Դեղձ և կաթ

2 բաժակ կաթը և 200 գրամ սառեցրած դեղձի կտորները լավ հարեք և նրբահամ սմուզի ստացեք:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ