Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Ինչ հնարքներ ասես արտադրողները չեն անում` վաճառելու համար իրենց ապրանքները: Օրինակ` 3 տեսախցիկ ունեցող հեռախոս, որոնցից 2-ը «դատարկություն» են, իսկ իրականում գործում է ընդամենը 1: Իսկ պատմությունը 100% բնական հյութերի մա՞սին, տուփի վրա մի փոքր ավելի ցածր, դուք կարող եք տեսնել, թե իրականում ինչքան է պարունակող հյութի տոկոսը: Եվ լավագույն հնարքը` հանդերձարանների հայելիները, այո, այո, հայելիները: Հանդերձարաններում դուք ձեզ տեսնում եք մի քիչ ավելի նրբագեղ, քան իրականում, իսկ դա երբեմն մեծացնում է գնման հավանականությունը:

Մենք ուզում ենք պաշտպանել մեր ընթերցողներին մարքեթինգային հնարքներից, որոնք թույլ են տալիս փող աշխատել սպառողի վրա: Մեր խմբագիրները պատրաստել են լավագույն 18 օրինակները, թե ինչպես է դա տեղի ունենում գործնականում:

«Ոչ այնքան կպչուն պիտակներ և այն էլ 1000 հատ». Փաթեթավորման վրա արտադրողը նշում է, որ ձեր սիրած «Toy Story — 4» — ից կստանաք ավելի քան 1000 պիտակ, ինչի արդյունքում 750-ից ավելի կտորները անհասկանալի, փոքրիկ քառակուսիներ են:

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Դուք գնում եք նորաոճ հեռախոս 3 խցիկով, բայց ստանում եք ընդամենը 1 աշխատողը, մնացածը` «գեղեցկության համար են»:

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Մենք սպասում ենք վաճառող մեքենայից մեր սիրած ըմպելիքը 20 ունցիա, ինչը 590 մլ է, ստանում ենք ընդամենը 16.9 ունցիա, իսկ դա 500 մլ է: Որտե՞ղ է ևս 90 մլ:

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Մտնելով ծաղկի խանութ` մեր աչքերը այս ու այն կողմ եմ փախչում` ծաղկող կակտուսերի քանակից և գեղեցկությունից, մի շտապեք հալվել և հափշտակել այս գեղեցկուհիներին դեպի տուն, քանի որ ծաղիկների մեծ մասը արհեստական ​​են:

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Մենք վերցնում ենք 0 շաքար պարունակությամբ խմիչք, ինչպես նշված է գովազդի և պիտակի վրա, նայում ենք փաթեթը և ահա հիասթափություն. Այնտեղ այնուամենայնիվ շաքարավազ կա:

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Գնում ենք 100% բնական հյութ, իսկ փոքր տպագրությամբ գրությունը կարդալուց հետո, պարզում ենք, որ այնտեղ բնական հյութի մի քառորդից ավելին կա:

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

«Մայրս բացեց եղբորս գնած power bank-ը` բարձր հզորության, բայց որը հեռախոսը գործնականում չէր լիցքավորում, և բացելուց հետո պարզվեց, որ մարտկոցների մեծ մասը դատարկ է, աշխատում է` ընդամենը 3»:

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Արտադրողը թողարկում է թարմացված պահածոներ, որոնց վրա նշվում է կարգախոսը`«Հիմա նույնիսկ ավելին »: Փաստացի, մենք ստանում ենք -100 գ

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Ծավալը քիչ է, բայց գինը նույնն է:

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Դե՞, ինչպե՞ս է: Տուփը տեսողականորեն ավելի մեծ է, բայց, ինչպես պարզվում է, դրա պարունակությունը ավելի քիչ է:

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Ինչ հիասթափություն: Խաղարկային ապարատ խաղալիքներով … որոշ խաղալիքներ ամուր ամրացված են: Այժմ դուք գիտեք ձեր հաճախակի ձախողումների պատճառը

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

«Ձիթապտղի յուղ գնեցի անհավանական ցածր գնով, ինչը մի փոքր մտահոգիչ էր: Այդպիսի գնի պատճառը հասկացանք միայն տանը, երբ պատահաբար զննում էի գրեթե անտեսանելի մակագրությունը` սևը սևի վրա, ինչպես ասում են, ինչը մեզ նախազգուշացնում է, որ ձիթայուղը նոսրացված է արևածաղկի ձեթով: Ավելի ուշադիր նայեք և կտեսնեք»

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Գովազդը մեզ խոստանում է, որ մենք կստանանք մի կեռ, որը մեզ էլ կպահի, բայց նկարագրությունը հակառակն է ասում, այն 5 կգ-ից մի փոքր ավելի է պահում (13 ֆունտ):

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

«Պատմությունը, թե ինչպես ես գնեցի 3 գրիչ` մինի մածուկով, 11 դոլար»

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Եվ ահա կեղծ արևային մարտկոցով հաշվիչ

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Շատերն են տեսել նման զեղչեր: Այ քեզ Սև ուրբաթ.

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Չպետք է միշտ հավատաք պիտակներին: Կպչուն պիտակը նշում է, որ միկրոալիքային վառարանում մենք կարող ենք օգտագործել այս սպասքը, բայց կպչուն պիտակի հակառակ կողմում այլ տեղեկատվություն է

Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Այսպիսի հնարքներ են լինում, և սա ցնցող դեպքերի մի մասն են ընդամենը: Վերջին տարիների տենդենցները` աբսուրդային զեղչեր, գովազդներում և պիտակների վրա կեղծ խոստումներ, սննդի փաթեթավորումը դառնում են ավելի փոքր, օրինակ` մենք սովոր էինք կաթը գնել լիտրանոց շշերով, այնուհետև սկսեցին վաճառել 950 գ-ով, բայց նկատե՞լ եք արդյոք, որ այժմ ծավալը 900 գ է: ? Ի՞նչ սխալ պատկերացումների եք դուք բախվել որպես գնորդ:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Загрузка ...