Լավագույն 18 մարքեթինգային հնարքներ կամ ինչպես չմնալ «հիմարացված»

Ինչ հնարքներ ասես արտադրողները չեն անում` վաճառելու համար իրենց ապրանքները: Օրինակ` 3 տեսախցիկ ունեցող հեռախոս, որոնցից 2-ը «դատարկություն» են, իսկ իրականում գործում է ընդամենը 1: Իսկ պատմությունը 100% բնական հյութերի մա՞սին, տուփի վրա մի փոքր ավելի ցածր, դուք կարող եք տեսնել, թե իրականում ինչքան է պարունակող հյութի տոկոսը: Եվ լավագույն հնարքը` հանդերձարանների հայելիները, այո, այո, հայելիները: Հանդերձարաններում դուք ձեզ տեսնում եք մի քիչ ավելի նրբագեղ, քան իրականում, իսկ դա երբեմն մեծացնում է գնման հավանականությունը:

Մենք ուզում ենք պաշտպանել մեր ընթերցողներին մարքեթինգային հնարքներից, որոնք թույլ են տալիս փող աշխատել սպառողի վրա: Մեր խմբագիրները պատրաստել են լավագույն 18 օրինակները, թե ինչպես է դա տեղի ունենում գործնականում:

«Ոչ այնքան կպչուն պիտակներ և այն էլ 1000 հատ». Փաթեթավորման վրա արտադրողը նշում է, որ ձեր սիրած «Toy Story — 4» — ից կստանաք ավելի քան 1000 պիտակ, ինչի արդյունքում 750-ից ավելի կտորները անհասկանալի, փոքրիկ քառակուսիներ են:

Դուք գնում եք նորաոճ հեռախոս 3 խցիկով, բայց ստանում եք ընդամենը 1 աշխատողը, մնացածը` «գեղեցկության համար են»:

Մենք սպասում ենք վաճառող մեքենայից մեր սիրած ըմպելիքը 20 ունցիա, ինչը 590 մլ է, ստանում ենք ընդամենը 16.9 ունցիա, իսկ դա 500 մլ է: Որտե՞ղ է ևս 90 մլ:

«Ծուռ հայելիների թագավորությունը, կամ թե որքան կատարյալ է նստած»: Մենք փորձում ենք շքեղ հանդերձանք, նստած է իդեալական, և ինչքան է նիհարեցնում, բայց տուն ենք հասնում և արդեն նստում է ոչ այնքան կատարյալ, և դրանում այնքան էլ նրբագեղ չենք: Բանն այն ծուռ հայելիների մեջ է, որոնք արտադրողները սիրում են տեղադրել իրենց հանդերձարաններում:

Մտնելով ծաղկի խանութ` մեր աչքերը այս ու այն կողմ եմ փախչում` ծաղկող կակտուսերի քանակից և գեղեցկությունից, մի շտապեք հալվել և հափշտակել այս գեղեցկուհիներին դեպի տուն, քանի որ ծաղիկների մեծ մասը արհեստական ​​են:

Մենք վերցնում ենք 0 շաքար պարունակությամբ խմիչք, ինչպես նշված է գովազդի և պիտակի վրա, նայում ենք փաթեթը և ահա հիասթափություն. Այնտեղ այնուամենայնիվ շաքարավազ կա:

Գնում ենք 100% բնական հյութ, իսկ փոքր տպագրությամբ գրությունը կարդալուց հետո, պարզում ենք, որ այնտեղ բնական հյութի մի քառորդից ավելին կա:

«Մայրս բացեց եղբորս գնած power bank-ը` բարձր հզորության, բայց որը հեռախոսը գործնականում չէր լիցքավորում, և բացելուց հետո պարզվեց, որ մարտկոցների մեծ մասը դատարկ է, աշխատում է` ընդամենը 3»:

Արտադրողը թողարկում է թարմացված պահածոներ, որոնց վրա նշվում է կարգախոսը`«Հիմա նույնիսկ ավելին »: Փաստացի, մենք ստանում ենք -100 գ

Ծավալը քիչ է, բայց գինը նույնն է:

Դե՞, ինչպե՞ս է: Տուփը տեսողականորեն ավելի մեծ է, բայց, ինչպես պարզվում է, դրա պարունակությունը ավելի քիչ է:

Ինչ հիասթափություն: Խաղարկային ապարատ խաղալիքներով … որոշ խաղալիքներ ամուր ամրացված են: Այժմ դուք գիտեք ձեր հաճախակի ձախողումների պատճառը

«Ձիթապտղի յուղ գնեցի անհավանական ցածր գնով, ինչը մի փոքր մտահոգիչ էր: Այդպիսի գնի պատճառը հասկացանք միայն տանը, երբ պատահաբար զննում էի գրեթե անտեսանելի մակագրությունը` սևը սևի վրա, ինչպես ասում են, ինչը մեզ նախազգուշացնում է, որ ձիթայուղը նոսրացված է արևածաղկի ձեթով: Ավելի ուշադիր նայեք և կտեսնեք»

Գովազդը մեզ խոստանում է, որ մենք կստանանք մի կեռ, որը մեզ էլ կպահի, բայց նկարագրությունը հակառակն է ասում, այն 5 կգ-ից մի փոքր ավելի է պահում (13 ֆունտ):

«Պատմությունը, թե ինչպես ես գնեցի 3 գրիչ` մինի մածուկով, 11 դոլար»

Եվ ահա կեղծ արևային մարտկոցով հաշվիչ

Շատերն են տեսել նման զեղչեր: Այ քեզ Սև ուրբաթ.

Չպետք է միշտ հավատաք պիտակներին: Կպչուն պիտակը նշում է, որ միկրոալիքային վառարանում մենք կարող ենք օգտագործել այս սպասքը, բայց կպչուն պիտակի հակառակ կողմում այլ տեղեկատվություն է

Այսպիսի հնարքներ են լինում, և սա ցնցող դեպքերի մի մասն են ընդամենը: Վերջին տարիների տենդենցները` աբսուրդային զեղչեր, գովազդներում և պիտակների վրա կեղծ խոստումներ, սննդի փաթեթավորումը դառնում են ավելի փոքր, օրինակ` մենք սովոր էինք կաթը գնել լիտրանոց շշերով, այնուհետև սկսեցին վաճառել 950 գ-ով, բայց նկատե՞լ եք արդյոք, որ այժմ ծավալը 900 գ է: ? Ի՞նչ սխալ պատկերացումների եք դուք բախվել որպես գնորդ: