6 պարզ վարժություններ` պիրկ և գեղեցիկ որովայն ունենալու համար

Այսպիսով, տիկնայք, պատրա՞ստ եք աշխատել ամառային սեզոնին ավելի ձիգ և մարզված լինելու ուղղությամբ:

Եթե այդպես է, մենք ձեզ համար ունենք հիանալի խորհուրդներ: Որովայնի բոլոր մկաններն ուժեղացնելու այս 6 արդյունավետ վարժությունները, անպայման, օգտակար կլինեն սպորտի ժամանակ:

Դրանք կօգնեն ձեզ էներգիայով լիցքավորվել, այրել ավելորդ ճարպը, աճեցնել մկանային մասսան և հասնել այնպիսի նիհար, գրավիչ պրեսսի, որոնց մասին այդքան երազում եք:

Վարժություններ կատարելիս 30 վայրկյան ընդմիջում արեք մոտեցումների միջև:

Շրջադարձեր

Ուղիղ ոտքերի բարձրացում

Կողային շրջադարձեր

Շրջվել կողային պլանկայով

Ձեռքերի և ոտքերի միաժամանակյա բարձրացում

Մկրատներ

Լավ արդյունքի հասնելու համար միայն մարզումը բավարար չէ: Դեռ պետք է լավ սնունդ ուտեք և ավելի քիչ կալորիաներ սպառեք, քան կարող եք մեկ օրվա ընթացքում այրել:

Ձեր ամենօրյա սննդակարգին ավելացրեք ավելի շատ ճարպ այրող սնունդ, ներառյալ մրգերը, բանջարեղենը, ընկույզը, համեմունքները և մուգ շոկոլադը: Հիշեք օրվա ընթացքում բավարար ջուր խմել։

Առողջ դիետայի և արդյունավետ վարժությունների համադրությունը կօգնի ձեզ կատարյալ արդյունքների հասնել ձեր որովայնը մարզելու հարցում:

Քաջալերեք ինքներդ ձեզ, նպատակներ դրեք, մի ծուլացեք և անկասկած կհասնեք ձեր ուզածին: Պարզապես ցույց տվեք ձեր բնավորությունը և արեք դա:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Загрузка ...