«Դոնդողանման ճարպը գոտկատեղից կանհետանա արդեն 4-րդ օրը: Կորցրած կիլոգրամները չեն վերադառնա մինչև 3 տարի, ես անձամբ եմ ստուգել»

Կա մի շատ արդյունավետ դիետա, որը նվաճել է ամբողջ աշխարհը: «Սենսացիա» դիետան չափավոր ցածր կալորիականությամբ և բավականին երկարատև է. Այն կարող է օգտագործվել մինչև երեք շաբաթ: Դիետայի հեղինակների պնդմամբ ամեն շաբաթ քաշը նվազում է 3-ից 5 կիլոգրամ, իսկ ընդհանուր քաշի կորուստը երեք շաբաթ հետո պետք է լինի 7-12 կիլոգրամ:

Բալանսավորված դիետա…

Ձեր ուշադրությանն ենք ներկայացնում շաբաթվա դիետան: Դիետայի երկրորդ և երրորդ շաբաթը առաջինի կրկնությունն է: Սննդի ընդունման միջև կարող եք խմել չգազավորված ջուր

Շաբաթվա դիետա.

1-ին օր

Նախաճաշ—Մեկ բաժակ սուրճ.

Ճաշ—2 եփած ձու, մի փունջ սպանախի աղցան կամ խաշած գազար մի փոքր բուսական յուղով, մեկ լոլիկ (մի բաժակ տոմատի հյութ) առանց աղի:

Ընթրիք—200-250 գ սթեյք տապակած բուսական յուղով, թարմ բանջարեղենի աղցան (կաղամբ, ճակնդեղ, գազար)` բուսական յուղի հավելումով:

2-րդ օր

Նախաճաշ—Մեկ բաժակ սուրճ, չորահաց

Ճաշ—100 գ սթեյք, թարմ բանջարեղենի աղցանի մի չափաբաժին (կաղամբ, ճակնդեղ, գազար)

Ընթրիք—200 գ ցածր յուղայնությամբ խոզապուխտ կամ խաշած միս, մի ​​բաժակ մածուն կամ բնական ըմպելիք յոգուրտ` առանց հավելումների:

3-րդ օր

Նախաճաշ. Մեկ բաժակ սուրճ, չորահաց

Ճաշ—Մեկ գազար, ճակնդեղ կամ խոշոր նեխուրի արմատ, տապակած բուսական յուղով, մեկ լոլիկ (մի բաժակ լոլիկի հյութ), մեկ մանդարին կամ սալոր, 1-2 նարինջ:

Ընթրիք—Նույնը` ընթրիքին

4-րդ օր

Նախաճաշ—Մեկ բաժակ սուրճ

Ճաշ—եփած ձու, 3 մեծ խաշած գազար (դրանցից կարող եք աղցան պատրաստել փոքր քանակությամբ բուսական յուղով), 150 գ պանիր:

Ընթրիք—մրգերի աղցան: Դուք չեք կարող բանան ուտել

5-րդ օր

Նախաճաշ. Կիտրոնի հյութով համեմված քերած հում գազար։

Ճաշ—0,5 կգ ցածր յուղայնությամբ խաշած կամ շոգեխաշած ձուկ, 1 լոլիկ (լոլիկի հյութ)

Ընթրիք—մեկ փոքր սթեյք, թարմ բանջարեղենի աղցան: Կարող եք օգտագործել կաղամբ, ճակնդեղ, գազար, վարունգ, բուլղարական պղպեղ:

6 օր

Նախաճաշ—Մեկ բաժակ սուրճ

Ճաշ—0.5 կգ հավ` շոգեխաշած բուսական յուղի մեջ կամ փայլաթիթեղի մեջ տապակած

Ընթրիք—2 խաշած ձու, քերած հում գազար, մի բաժակ թեյ

7 օր

Նախաճաշ—Մի բաժակ թեյ

Ճաշ—150-200 գ հորթի կամ տավարի միս, շոգեխաշած կամ խաշած, խնձոր

Ընթրիք—Նույնը` ընթրիքին

Այս դիետայի ընթացքում դուք դժվար թե ունենաք քաղցածության սուր զգացում: Համաձայնվեք, որ 200 գ ստեյքը կամ կես կիլոգրամ ձուկը` բանջարեղենային լցոնով, ավելի քան բավական է երկար ժամանակ սոված չլինելու համար: Բուսական յուղի հավելումով մսամթերքը և շատ բանջարեղենը օրգանիզմը կլիցքավորեն անհրաժեշտ քանակությամբ միկրոտարրերով և վիտամիններով։

Իհարկե, ցանկացած սննդակարգից առաջ դուք պետք է խորհրդակցեք բժշկի հետ: Մաղթում ենք ձեզ քաջառողջություն և նիհար մարմին: Մի մոռացեք այս սննդակարգը կիսել ձեր ընկերների հետ սոցիալական ցանցերում։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Загрузка ...