6 խորհուրդ, թե ինչպես ազատվել ավելորդ քաշից մեծ տարիքում։ Հարմար է բոլորի համար

Գիտնականները պարզել են, որ տարեց մարդիկ կարող են նույնքան հաջողությամբ նիհարել, որքան երիտասարդները: Փորձագետները խորհուրդներ են տալիս, որոնք կօգնեն ձեզ առողջ մնալ՝ չնայած ձեր ապրած տարիներին:

Ենթադրվում է, որ տարիքի հետ ավելի դժվար է դառնում վերահսկել մարմնի քաշը, և ավելորդ քաշն ավելի արագ է կուտակվում: Մարմնի ճարպի ավելացումն իր հերթին նպաստում է այլ խնդիրների՝ ոսկորների վատթարացման, սրտանոթային հիվանդությունների, շաքարախտի, քաղցկեղի առաջացման ռիսկի ավելացմանը։

Մինչդեռ վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ տարիքը խոչընդոտ չէ նիհարելու համար։

Ուորվիքի համալսարանի և Քովենթրիի և Ուորվիքշիրի համալսարանական հիվանդանոցների հետազոտողները պարզել են, որ 60 տարեկանից բարձր գեր հիվանդները կարող են նույնքան հաջողությամբ նիհարել, որքան երիտասարդները՝ օգտագործելով միայն ապրելակերպը: Հետազոտության արդյունքները հրապարակվել են Clinical Endocrinology ամսագրում։ Դրա հեղինակները հույս ունեն, որ իրենց գտածոն կօգնի ցրել մեծ տարիքում նիհարելու անհնարինության մասին թյուր կարծիքները։

Ահա մի քանի ունիվերսալ խորհուրդներ, որոնց հետևելով դուք կարող եք արդյունավետորեն ազատվել ավելորդ քաշից, ասում են մասնագետները:

Բարձրացնել ֆիզիկական ակտիվությունը. Մասնագետները խորհուրդ են տալիս ոչ միայն կանոնավոր մարզվել, այլ ընդհանրապես ավելի շատ շարժվել։ Շարժումը տոնուսավորում է մարմնի մկանային հյուսվածքը, որն աջակցում է նյութափոխանակությանը և նպաստում է ճարպերի այրմանը: Հնարավորության դեպքում պետք է տիրապետել ուժային ծանրաբեռնվածությանը, տարեց մարդկանց համար դրանք հատկապես լավ են օգնում պահպանել մարմնի մկանային տոնուսը:

Նվազեցրեք ընթրիքը. PubMed Central-ի հրապարակած տվյալները ցույց են տալիս, որ ընթրիքի ժամանակ օգտագործվող կալորիաների քանակի կրճատումը կարող է օգնել ձեզ նիհարել, ինչպես նաև թույլ է տալիս պահպանել տոնուսը, նիհար կազմվածքը հասուն տարիքում:

«Իդեալական կալորիաների ընդունումը նշանակում է առավելագույն սպառում նախաճաշի և ճաշի ժամանակ, նվազագույնը՝ ընթրիքի ժամանակ», — ասում են հետազոտողները:

Սպառեք սպիտակուցներ. Սպիտակուցներով հարուստ մթերքներն օգնում են օրգանիզմին «կառուցել» մկանային շրջանակը, իսկ մկանները, ինչպես արդեն նշվել է, օգնում են այրել ճարպերը։ Մկանների աճի համար անհրաժեշտ ամինաթթուները պարունակում են կենդանական սպիտակուցներ մատակարարող ապրանքներ՝ միս, ձու, ձուկ, կաթնամթերք:

Խուսափեք ջրազրկումից. Բավարար խոնավացումը բարելավում է մարմնի սննդանյութերի, վիտամինների և հանքանյութերի մատակարարումը, ինչը կարևոր է ակտիվ նյութափոխանակության և մարզավիճակը պահպանելու համար: Գլխավոր կանոնը շաքարավազից և կալորիաներից զուրկ մաքուր հեղուկ խմելն է՝ ջուր, թեյեր, խոտաբույսերի եփուկներ:

Բավականաչափ քնել. Լավ քունը կարևոր է օրգանիզմի համար մի քանի պատճառներով։ Բացի բարենպաստ հոգեբանական ազդեցությունից, այն նաև արդյունավետորեն օգնում է քաշի վերահսկմանը։ Բավարար քունը նպաստում է հորմոնալ մակարդակի նորմալացմանը, կանխում է սթրեսի հորմոնների աճը, որոնք խթանում են անառողջ ախորժակը:

Խուսափեք տապակած մթերքներից. Հետազոտությունները կապում են տապակած մթերքների առատ օգտագործումը` քաշի ավելացման և գիրության աճի հետ: Նման մթերքը հարուստ է ոչ միայն ճարպերով, այլեւ դատարկ կալորիաներով, չապահովված վիտամիններով ու հանքանյութերով, որոնք քայքայվում են տապակելով։ Մարսողական համակարգին շատ ավելի երկար ժամանակ է պահանջվում տապակած մթերքները մարսելու համար, քանի որ դրանք բարձր յուղայնությամբ են, ինչը հանգեցնում է քաշի ավելացման, ներառյալ որովայնի ճարպը:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ