Ինչո՞ւ ոտքերի ձգում անել առավոտյան ժամերին․ առավոտյան մարմնամարզություն կանանց համար

Առավոտյան մարնամարզությունը, որն այսօր առաջարկում ենք, հրաշալի հանում է առավոտյան քնկոտությունը, թարմացնում է և իհարկե ձգում է մարմինն, բարելավում արյան շրջանառությունը, հանում է գիշերային սպազմերը։

Առավոտյան մարմնամարզություն կանանց համար

1. Ձգում՝ գլուխը դեպի ներքև

Ինչո՞ւ ոտքերի ձգում անել առավոտյան ժամերին․ առավոտյան մարմնամարզություն կանանց համար

Այս ձգման համար որոշ պտրաստվածություն է անհրաժեշտ, բայց ժամանակի ընթացքում այն ձեզ մոտ լիարժեք կստացվի։ Կանգնեք ուղիղ, ոտքերը բացեք ուսերի լայնությամբ, դրանից հետո դանդաղ ձեռքերով ձգվեք դեպի հատակ՝ աստիճանաբար կլորացնելով մեջքը։ ձեր նպատակը ձեռքերով գետնին դիպչելն է։

Ինչո՞ւ ոտքերի ձգում անել առավոտյան ժամերին․ առավոտյան մարմնամարզություն կանանց համար

2. Ուսերի և ոտքերի ձգում

Ինչո՞ւ ոտքերի ձգում անել առավոտյան ժամերին․ առավոտյան մարմնամարզություն կանանց համար

Նստեք հատակին և ոտքերն ուղիղ ձգեք։ Հիմա փորձեք ոտքի թաթերը ձեռքերով գրկել։ Ոչ մի դեպքում մի խնդրեք, որ ձեզ օգնեն։ Կարևորը չշտապես և արդյունքին աստիճանաբար հասնեք։ Այդ դեպքում այն օգտակար կլինի։

3. Մի ոտքով վերևից

Ինչո՞ւ ոտքերի ձգում անել առավոտյան ժամերին․ առավոտյան մարմնամարզություն կանանց համար

Այս վարժությունը կատարելու համար ձախ ձեռքով հենվեք հատակին և աջ ոտքը վերև բարձրացրեք՝ պահելով այն աջ ձեռքով։ Այս վարժությունը գերազանց զարգացնում է հավասարակշռության զգացումը և օգնում է մեծացնել կենտրոնացումը։ Աշխատունակությունը ողջ օրվա համար կբարձրանա։

Այս վարժությունները ոչ միայն հրաշալի կերպով ձգում են մեջքի և ոտքերի մկանները, այլև բարենպաստ են ազդում կնոջ օրգանիզմի վրա։ Սա լավագույն առավոտյան մարմնամարզությունն է ցանկացած տարիքի կանանց համար։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին: