Պարզ դպրոցական օրինակ, որը ոչ բոլոր մեծահասակները կարող են լուծել

Այսօր մենք ուզում ենք հրավիրել ձեզ հիշելու դպրոցական ծրագիրը և լուծել երկրորդ կամ երրորդ դասարանի մակարդակի պարզ օրինակ: Ի դեպ, գիտեի՞ք, որ ոչ բոլոր մեծահասակներն են կարողանում գլուխ հանել այս պարզ առաջադրանքից: Կարո՞ղ եք դա անել։

Պարզ դպրոցական օրինակ, որը ոչ բոլոր մեծահասակները կարող են լուծել

Եկեք պարզեցնենք օրինակը ըստ գործողության: Ինչպես մենք բոլորս հիշում ենք, փակագծերում գործողությունը միշտ կատարվում է առաջինը:

11 – 7 = 4

Երեքի և փակագծերի միջև ոչ մի նշան չկա, բայց մաթեմատիկայում ընդհանուր առմամբ ընդունված է, որ այս դեպքում դա նշանակում է «բազմապատկել»: Եվ հիմա այն պահը, երբ շատերը «սայթաքում են»: Ի՞նչ անել հաջորդիվ` բազմապատկո՞ւմ, թե՞ բաժանում։

Մաթեմատիկայում այս երկու գործողություններն էլ համարժեք են համարվում, ինչը նշանակում է, որ դրանք պետք է կատարվեն գրելու կարգով` նախ բաժանում, իսկ հետո բազմապատկում: Սխալ է կարծել, որ երեքը վերաբերում է փակագծերին, երեքի և փակագծերի միջև բազմապատկումն առանձին անկախ գործողություն է: Այսպիսով, հետագա լուծումը կլինի այսպիսին.

24 : 3 = 8

8 х 4 = 32

Ճիշտ պատասխան` 32.

Իսկ ձեզ մոտ ի՞նչ ստացվեց։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ