4 ամենաարագ և ապահով նիհարելու միջոցները

Այսօր մենք ձեզ կպատմենք մի քանի պարզ բաների մասին, որոնք օգնում են արագ նիհարել:

Նիհարելու և կրկին չգիրանալու համար դուք պետք է մարզվեք և պահպանեք առողջ ուտելու սովորույթներ և այն էլ կանոնավոր կերպով: Այնպես որ կարճ դիետան հաստատ չի լուծի խնդիրը։

1 — Դադարեցրեք դիետան

Գիտե՞ք, թե ինչու է այդքան դժվար դիետա գնալու որոշում կայացնելը: Որովհետեւ դա սկսում ես ընկալել որպես լուրջ պատիժ: Ի վերջո, ամենից շատ ցանկանում եք, որ այն արագ ավարտվի:

Փոխարենը, ավելի լավ է որոշ ժամանակ հատկացնել՝ սովորելու առողջ սնվելու սովորույթները և ինչպես են դրանք ազդում ձեր օրգանիզմի վրա: Սա կօգնի ձեզ հասկանալ, թե ինչպես ընտրել ձեր սնունդը, և ձեզ համար ավելի հեշտ կլինի խուսափել անառողջ սննդից:

Մարդիկ հակված են մտածելու, որ դիետա պահել նշանակում է ուտել միայն բանջարեղեն և աղցաններ: Այնուամենայնիվ, լավ մտածված և անհատապես հարմարեցված դիետան պետք է ներառի սննդի բոլոր խմբերը, այսինքն. հավասարակշռված եղեք և ձեզ հաճույք պատճառեք:

Եթե ​​դժվարանում եք ինքներդ ձեզ համար առողջ և նիհարող դիետա կազմելը, խոսեք սննդաբանի հետ:

2 — Վարժություններ ամբողջ մարմնի համար

Երբ մտածում եք նիհարելու մասին, ամենայն հավանականությամբ ձեզ մտահոգում են միայն տեսանելի խնդիրներ ունեցող տարածքները: Ահա թե ինչու եք հաճախ տեսնում մարդկանց, ովքեր կատարում են միայն նպատակային վարժություններ մարմնի որոշակի մասերի համար: Եթե ​​սա ձեր մասին է, ապա ժամանակն է արմատապես փոխել ձեր մարզումները:

Կան մարմնի հատվածներ, որոնք հակված են ավելի շատ ճարպ կուտակել, քան մյուսները: Իհարկե, դրանց ցանկանում ես ավելի շատ ուշադրություն դարձնել, բայց հիշեք, կարևոր է հավասարապես ուժեղացնել բոլոր մկանային խմբերը:

Եթե ​​օրական մի քանի ժամ մարզվելու ժամանակ չունեք, փորձեք ամեն օր մի քանի րոպե հատկացնել տարբեր ինտենսիվության տարբեր տեսակի վարժություններին:

3 — Կատարեք ազնիվ գրառում, թե ինչ եք ուտում

Եթե ​​դժվարանում եք հասկանալ, թե կոնկրետ ինչն եք սխալ անում սնվելու հարցում, ինչի պատճառով չեք կարողանում նիհարել, սկսեք ճշգրիտ գրի առնել, թե ինչ եք ուտում:

Նույնիսկ եթե դա ինչ-որ բանի մի փոքրիկ կտոր է, ուղղեք այն: Եթե ​​ձեր բերանում կոնֆետ եք դնում, գրեք այն: Նաև նկարագրեք, թե ինչ եք զգում և տրամադրությունը։ Սա արեք առնվազն չորս շաբաթ, և հետո կհասկանաք։

Ո՞ր մթերքներն եք ավելի հաճախ ուտում:

…ավելի հազվադե՞պ

Ինչպիսի՞ն է ձեր տրամադրությունն օրվա ընթացքում:

Ե՞րբ եք (ինչ իրավիճակներում) վնասակար սննդի տենչում:

Այս տեղեկատվությունը կօգնի ձեզ ստեղծել սննդի և վարժությունների ծրագիր, որը կօգնի ձեզ պայքարել որոշ սովորությունների դեմ կամ անհրաժեշտության դեպքում ամրապնդել լավ սովորությունները:

Եթե, օրինակ, նկատում եք, որ չեք կորցնում քաշը ցերեկը քաղցրավենիքի փափագի պատճառով, կարող է լավ գաղափար լինել, որ այդ ընթացքում որոշ վարժություններ կատարեք: Այնուհետև խմեք սմուզի, որը ձեզ կտա ձեր ուզած քաղցր համը:

4 — բավականաչափ քնել

Բոլորը գիտեն, որ պետք է քնել օրական վեցից ութ ժամ։ Այնուամենայնիվ, գործնականում մեզանից շատերը դա չեն անում: Նույնիսկ եթե շատ զբաղված գրաֆիկ ունեք, պետք է իմանաք, որ ճիշտ հանգիստը կենսական նշանակություն ունի նիհարելու համար:

Երբ դուք արթուն եք, արտազատվում է ախորժակի հորմոն՝ լեպտին: Ահա թե ինչու են հաճախ մարդիկ, ովքեր գիշերը ուշ ժամի մնում, ավելի շատ ուտում, քան անհրաժեշտ է:

Այսուհետ սկսեք լրջորեն վերաբերվել ձեր քնի ժամանակացույցին և հավատարիմ մնացեք դրան առանց բացառության: Եթե ​​չեք կարողանում ութ ժամ քնել, աշխատեք առնվազն վեց ժամ հանգստանալ առանց ընդմիջման:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ