Սուպեր ոտքեր և ազդրեր. 6 յուրահատուկ վարժություններ

Հանկարծ չթուլանաք:

Դա անելով մեկ անգամ `դուք ռիսկի եք դիմում մարզումները լրիվ բաց թողնել։

Գեղեցիկ ոտքերը և հետույքը միշտ մեծ պահանջարկ ունեն:

Որպեսզի ձեր մկանները լինեն ամուր և առաձգական, ձեզ հարկավոր է կանոնավոր մարզում:

Դա ցանկալիին հասնելու միակ միջոցն է։

Լավագույն արդյունքների համար կատարեք շաբաթական 3 անգամ, ամենաքիչը` 8-15 րոպե։

Յուրաքանչյուր վարժությունը կրկնեք 15-20 անգամ և աստիճանաբար ավելացրեք կրկնությունների քանակը, մինչև կարողանաք լրացնել 100-ը։

Հանկարծ չթուլանաք: Դա անելով մեկ անգամ `դուք ռիսկի եք դիմում մարզումները լրիվ բաց թողնել։

Նայում ենք և հիշում։