Բեռնաթափման դիետա։ Սպիտակուցային ապուրը կօգնի 4 օրում 5 կգ նիհարել

Բեռնաթափող դիետա, որն արագ օգնում է ազատվել մի քանի ավելորդ կիլոգրամներից։ Դա կօգնի արագացնել նյութափոխանակությունը, հեռացնել լճացած հեղուկը (այտուցը), սկսել օրգանիզմում ճարպերի այրման գործընթացը։

Որպես բեռնաթափման դիետայի հիմք ընդունված է ոսպով ապուրը, որը հիանալի կերպով օգնում է այրել ավելորդ քաշը։

Ինչո՞ւ է հենց ոսպով ապուրն օգտագործվում սննդակարգում։

Ոսպը շատ լավ մթերք է նիհարելու համար։

Քանի որ հացահատիկները պարունակում են շատ արժեքավոր բուսական սպիտակուցներ և նույնիսկ հարուստ են հանքանյութերով և վիտամիններով, դրանք հիանալի են դիետայի համար:

Այն պարունակում է մեծ քանակությամբ սպիտակուցներ և մեծ քանակությամբ բջջանյութ, որոնց շնորհիվ օրգանիզմը հագեցվում է։ Դրանում շատ ածխաջրեր չկան, և դրանք բոլորն էլ օգտակար են։

Ոսպը պարունակում է մեծ քանակությամբ սպիտակուցներ (24%) և ածխաջրեր (49%)։

Ոսպից ածխաջրերը դանդաղ են, այսինքն դրանք երկար են մարսվում և տալիս են երկար հագեցվածության զգացում։

Ոսպն այն քիչ մթերքներից է, որն օգնում է նորմալացնել ածխաջրերի նյութափոխանակությունը:

Ապուրի համար կարելի է օգտագործել և՛ կարմիր, և՛ կանաչ ոսպ։

Սպիտակուցային ապուրի բաղադրատոմս`

Մոտ 2 լիտրանոց մեկ կաթսայի համար.

  • 1 հավի կրծքամիս ֆիլե (մոտ 150-200 գրամ)
  • 1,5-1,8 լիտր ջուր
  • մի բաժակ ոսպ
  • 1 փոքր գազար
  • սոխ ըստ ճաշակի
  • աղ, պղպեղ, համեմունքներ՝ ըստ ճաշակի։

Ցանկալի է ոսպը նախապես թրջել, ինչպես բոլոր հատիկաընդեղենը, բայց դա պարտադիր չէ։

Ամբողջ հավի միսը եփեք մինչև պատրաստ լինի։ Ոսպը լցնել արգանակի մեջ և եփել 15 րոպե։ Տապակել քերած գազարն ու մանր կտրատած սոխը մի կաթիլ ձեթի մեջ և ավելացնել ապուրին։

Եփել ևս 5 րոպե, ավելացնել համեմունքներ։ Թույլատրվում է ցանկացած համեմունք, ներառյալ ունիվերսալ համեմունքները, բայց համոզվեք, որ բաղադրության մեջ չկան կոնսերվանտներ և շաքար: Բուլյոնի խորանարդները և չոր արգանակները չպետք է օգտագործվեն։

Եթե ​​ապուրին ավելացնեք ճարպեր այրող համեմունքներ (կոճապղպեղ, մեխակ, կարմիր պղպեղ և այլն), դա կբարձրացնի դիետայի արդյունավետությունը։

Ապուրը բլենդերով խյուս անել։

Հավի ֆիլեն կտրատել խորանարդերով և ուղարկել ապուր:

Մատուցելուց առաջ ապուրին կարող եք ավելացնել ցանկացած քանակությամբ բուրավետ կանաչի։

Ապուրը կարելի է ուտել օրը 3 անգամ 250 մլ-ով։

Ապուրից բացի, ամբողջ օրվա ընթացքում թույլատրվում է ամբողջ ցածր յուղայնությամբ կաթը (մինչև 2% յուղ), բոլոր հում բանջարեղենները, ձուն, սունկը, մինչև 200 գրամ ցանկացած ձուկ՝ առանց կարագի եփած:

Այս ապուրը շատ համեղ է, այն չի կարելի համեմատել դիետիկ ապուրների մեծ մասի հետ, քանի որ այն հագեցնող է և իսկապես համեղ:

Դրա շնորհիվ սննդակարգում գործնականում սովի զգացում չկա, ապուրը հիանալի հագեցնում և բթացնում է չափից շատ ուտելու ցանկությունը:

Դիետիկ բեռնաթափման 4 օրվա ընթացքում այտուցները հեշտությամբ անհետանում են, և ակտիվորեն ընթանում է նիհարելու գործընթացը։

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ