Ինչպե՞ս ընդմիշտ հաղթահարել վնասակար սննդից կախվածությունը։ Երեք միջոց`սննդի վնասակար սովորությունների դեմ պայքարելու համար

Բոլորս սիրում ենք լավ ուտել և երես տալ ինքներս մեզ համեղ ուտելիքներով

Յուլիա Կորնևա, առողջ ապրելակերպի փորձագետ, LIVE UP-ի հեղինակ, կպատմի ուտելու վատ սովորությունների հետ պայքարելու երեք եղանակների մասին։

1. Հավասարակշռեք արյան մեջ շաքարը: Եթե ​​քաղց եք զգում կերակրի ընդունումների միջև, ակնհայտ նշան է, որ ձեր արյան շաքարի մակարդակն ընկնում է: Եթե այն ցածր է, ամեն ինչ անընդմեջ կուտեք: Ամեն 3-4 ժամվա ընթացքում մի քիչ կերեք սպիտակուց պարունակող ինչ-որ բան, օրինակ` սերմեր կամ ընկույզ։

2. Բացառեք հեղուկ կալորիաները և արհեստական ​​քաղցրացուցիչները: Քաղցր ըմպելիքները հագեցած են քիմիական նյութերով և քաղցրացուցիչներով: Վերամշակված մրգահյութերը պարզապես հեղուկ շաքար են: Խմեք միայն ջուր, կանաչ կամ բուսական թեյ, թարմ քամած բանջարեղենի հյութեր:

3. Կանաչ թեյը պարունակում է նյութեր, որոնք օգտակար են ձեր առողջության համար: Վերացրեք խմելու դիետիկ ըմպելիքները: Դրանք պարունակում են արհեստական ​​քաղցրացուցիչներ, որոնք խաբում են մեր մարմինը. Նա կարծում է, որ սպառում է շաքարավազ, և դա առաջացնում է նույն ինսուլինի արտազատումը, ինչպես սովորական շաքարը:

4. Առողջ սպիտակուց կերեք: Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ պարբերաբար ուտելով առողջ սպիտակուցներ (ձու, ընկույզ, սերմեր, հատիկներ, սպիտակուցներով հարուստ հացահատիկային մթերքներ), մենք նիհարում ենք, դադարում ենք զգալ սննդի կարիք և այրում ենք կալորիաներ: Եթե ​​դուք ուտում եք կենդանական սնունդ, ապա ընտրեք ամբողջական (ոչ պահածոյացված, երշիկեղեն և նման վերամշակված սնունդ) և ցանկալի է բարձրորակ միս և ձուկ:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց NEWS ARMBLOG–ը

Տեղեկացրե՛ք Ձեր մտերիմներին:

ՉՄՈՌԱՆԱՔ ԿԻՍՎԵԼ ԸՆԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՏ